Vänner och att vara en vän <3

Jag tycker det är så viktigt att alltid vara där för sina vänner! Att lyssna på dem om de vill prata, ge dem tips osv. Jag är alltid där för mina vänner och jag vet att de är där för mig :) För om du inte är där för dom. Vem är då där för dig?
Jag lyssnar om de vill prata och ger dem peppande kommentarer om det behövs. Det är oftatst så att de som sägs ska vara hemligt och då är det det ;)

Idag var det en kompis till mig som ville prata och då lyssnade jag. Sa vad jag tyckte och peppade personen :) Självklart är det hemligt och jag låter det vara det ;) Men jag fanns där och det tror jag personen uppskattade! :)

Detta blev kanske ett litet virr varr men ni förstår nog vad jag menar :P  Man ska alltid vara där för sina vänner oavsett vad!  Om det är en äkta vänn är den då också där för dig! ;) <3

Jag är där för mina! <3
Några av dom kommer här! :)<3



















Kommentarer
Postat av: Madeleine A.K.A pumbaa

Ååh gulligt Timon <3

2012-01-14 @ 23:48:49
URL: http://eliminera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0