Sorry!

Jag har haft fullt upp i skolan och nu då efter så jag har inte kunnat blogga. Men nu får ni en uppdatering ;) Hade det trevligt i skolan med kompisarna i alla fall och lektionerna var faktiskt okej :) Efter det stannade vi kvar några stycken som gjorde en fysik labb vi missat. Jag missade den pga min hjärnskakning förra året. Men nu är hälften gjord i alla fall ;)
Direkt efter det åkte jag till stallet och gick med Ringo :) Mamma var snäll och fixade resten :D <3 Fabian fick ledigt ;)
Nu ska jag fixa fysik och matte. Efter det blir det sängen! haha börjar bara bli tröttare och tröttare så snart somnar jag vid åtta x) Mern man får i alla fall sova i åtta timmar :P Men ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vinna ett porträtt som jag ritar av till vinnaren? :)

http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



DELTAG! Trolol <3

2012-01-12 @ 19:27:07
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0