Ljuga och snacka skit...

Pratade med en kompis igår om detta. H*n har blivit utsatt för att en person har spridit falska rykten för att folk ska tycka synd om denna person.  Så min kompis har blivit utsatt för denna persons lögner för att personen ska få uppmärksamhet -.-

Sådant här stör jag mig på något otroligt!! Kan folk inte bara vara snälla mot varandra och visa respekt för andra?! Eller är det för mycket begärt? :o
Att trycka ner en person för att få det bättre själv är helt sjuk! Så snälla tro inte direkt på en person som kommer och snackar shit, innan ni vet hela sanningen bakom allt! Tror att det skulle göra så vi alla fick en bättre och goare gemenskap ;)

Men detta är ju bara mina åsikter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0