Idag hoppade mitt hjärta över några slag! <3

Nu när jag var i stallet hämtade jag Ringo och Mindy från hagen ;) När jag skulle fånga Ringo fick han fnatt och började rejsa runt i hagen och bocka som en liten galning x) Han såg über glad ut och hade as skoj! :P När jag kommit till grinden med Mindy kommer Ringo. Jag går ut ur hagen och Ringo flyger bokstavligt talat ut! Han dansar runt och kan absolut inte stå stilla!! Måste stå och trippa och bocka på stället ;P Det kommer på samma gång en bil så jag får gå ut på en äng med ponnysarna. Ringo fortsätter och tillslut får Mindy nog och kickar mot honom. Vill att han ska sluta.
Istället drar Ringo iväg och springer ut mot ängen! Han kan vara väldigt svår fångad när han är på det humöret jätte glad och vill bara leka :) Sötnosen <3
Så jag kände att det var lite kört. Honom kan man inte locka med något nämligen. Han är lite svår flörtad :P Som tur var stannar han på mitten av ängen, uppblåst och fnyser så det ekar i hela Torrebräcka xD
Tänkte att jag gör ett försök och ropar på honom, man vet ju aldrig. Under ens tid är ej förbi :P Ropar "Ringo kom killen!"
Ett under sker och ponnyn kommer travandes till mig!!! Vilken känsla när han stannar hos mig och vill bli fångad! :'D Känns så bra att han känner att jag är tryggheten för honom! <3 Så jag kunde då gå till stallet med båda ponnysarna ;) Fast han höll ju sig mest i luften än på marken när vi gick till stallet x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0