Halloj :)

Skolans internet dampade för mig så det har inte kunnat bli något inlägg för en nu ;) När jag kom från skolan åkte jag nästan direkt till stallet. Fick äta lite först bara x)
Tyvärr är det så isigt och hårt över allt, så jag fick lite problem med var jag skulle gå med Ringo. Men det fanns en eaksträcka som jag kunde gå på :P Så där gick jag fram och tillbaka 4 gånger x) Fabian gick jag över till paddocken med och gjorde ett försök med att tömköra ;) Det var inte isigt i paddocken, men det var hårt som asfalt -.-' Så det blev inte länge jag tömkörde. Men den korta tiden jag tömkörde gick han toppen! :)  Nu suger han verkligen på bettet och arbetar med bakdelen :D Han är så fin! <3

Nu ska jag göra fysik och kemi -.- Allt detta pluggandet börjar nu. Så varje kväll kommer jag ha så rolig sysselsättning, haha :P Men om man ska ha en bra framtid är det bara att plugga ;) Ha det gött! :)

Bjuder på denna :P Detta är påsken 2008 :)


ps. håll utskik ikväll får då kommer veckans låt ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0