Go morgon! :)

Nu har man då börjat vända rätt på dygnet :P vaknade för en timma sedan x) så det går inte så bra för mig.
Ska åka ner till stallet om en stund i detta fina väder och pyssla om mina pållar :) Fabian ska jag tömköra idag igen och Ringo ska jag ut och gå med ;)
Ikväll blir det väl till att ta det lugnt igen. Det är ju bara jag och pappa hemma ;) Så det blir väl som det brukar. Bastu, tacos, godis och sedan sova på soffan för pappas del och jag glor på film :P men ha det gött! :)

ps. bloggar fortfarande från iPaden ;) Min dator är inte hemma nämligen ds.

Snöö! Vill ha!!! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

haha nej vad söt bild! :D<3



sv: haha jo jag vet men misslyckas ju alltid där xd<3

2012-01-06 @ 12:52:45
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0