Glömde Ipaden :P

Så jag kunde inte blogga i morse. För jag fick brottom hemma, så hann inte då :P Aja, skolan var som vanlig i alla fall. Fick lite problem när jag skulle åka hem bara x)
Matte handledningen blev inställd som jag skulle gått på, så jag fick åka hem :) Tänkte ta 37 som gåt till färjan, men det vara bara det att när jag kommer till Backaplan (därifrån den går) såg jag att den bara gick till säve station och inte längre -.-
Så jag fick åka till Nils Ericsson terminalen igen och gick till tåget. och kan ni gissa! Tåget var försenat! -.-' Vilken chock... eller inte. Så jag fick sitta där ett bra tag och vänta på det.

Vilken lyckad dag va?! -.- Tyvärr hade jag samma otur i stallet också. Men det är inte så farligt x)  Så detta är inte min dag :P Ha det gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0