Att vara sig själv ;)

Jag har tänkt mycket på detta. och självklart är det viktigt att vara sig själv ;) Vem ska man annars vara? Ne men skämt o sido :P
Tyvärr finns det ju dom som försöker vara någon annan för att "passa in". Men varför inte vara sig själv och vara med dem som accepterar dig för den du är?! Detta händer väl oftats för att man har dåligt självförtroende. Och man får det i tonåren konstigt nog :-/ Det har väl med hormoner och sådan skit :P
Så jag tycker det är viktigt att man själv måste tänka att man är speciell! Det finns ingen annan som du! Alla är unika och det är något jag tycker man ska ta vara på!!

Jag är mig själv och ska inte ändra på något! Just so you know! :D

Och nu för att var tydlig tänker jag inte på utseendet!! Utan detta är hur man är som person ;) utseendet får man ändra på hur mycket man vill och man får klä sig hur man vill! Men man ska alltid vara sig själv :)

Kom ihåg alla är unika! Alla är grymma på sitt sätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0