Att tro på sig själv! :D

När jag bytte skola fick jag det gasnka svårt :-/ Jag hängde inte alls med i vissa lektioner och  blev underkänd på vissa prov. Kompisarna fick jag direkt och har det as skoj med em ;) Men skolan blev ju värre när jag bytte. Matten gick åt pipsvängen och även kemin. Resten gick det hyfsat bra i ;)

Jag blev bara mer och mer stressad av detta och det gjorde så allt blev värre -.- Jag orkade inget, hängde inte med på något och glömde allt osv. Min hjärna bara låste sig och jag fick ångest visste inte vart jag skulle ta vägen. Allt blev bara för mycket och då la jag bara av. Sista månaden innan jullovet gick jag runt omedvetande om vad som hände runt om kring och bara flöt med.

Till sist kom jullovet och jag fick sova!!! och det kan jag säga behövdes ;) Nu till skolan har jag peppat mig själv till TUSEN och ska klara av detta :) Så nu ska jag plugga tillsammans med två kopisar och vi ska peppa varandra så vi når våra mål! :D

Med detta inlägg vill jag säga att man ska alltid tro på sig själv!! :D Som i detta ämnet om skolan måste man tro att man klarar det för då gör man det om man lägger lite j*vla anamma i det! Jag har lärt mig detta den hårda vägen tyvärr :-/ Men ta mitt tips och TRO på dig själv så klarar du det!! :D Vad det än gäller så som skola, ridning, annan sport etc. om man TROR på sig själv så funkar det ;)
Men om man går med en dålig inställning blir allt skit och då lägger man av tillslut. och då går målen man satt åt helvete!
SÅ TRO PÅ DIG SJÄLV! ;D JAG TROR PÅ MIG :D

Tänk på att det finns alltid någon du kan prata med! :)
Kompis, förälder, kurator etc.
T.ex. Jag och Emmie pratar om allt med varandra och
ibland är det gött att lätta på hjärtat!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0