Äntligen!! :D

Nu har jag min dator tillbaka! :D Har saknat den <3 hahaha x) Snacka om att man har i-landsproblem :P

Såg nyss på tv om förberedelserna inför Idrottsgalan ;) Ni har röstat på Rolf-Göran Bengtsson va?! :D Han har ju blivit nominerad till Jerring priset!! :D Jag (mamma) har röstat två gånger på honom ;) Men det räcker nog inte x) Så rösta gärna ni också! ;)

Ska nu då gå och lägga mig efter att ha duschat och gjort lite manikyr :P typ bara filat naglara x) Är inte riktigt den pilliga typen som orkar sitta i timmar och fixa dem :) Men vi alla är ju olika! ;) Ha det gött och sov gott! :)

Han är ju så vär Jerring priset efter att vara den första svensken som vunnit EM guld inom ridsport! :D

(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0