Trött...

jag är helt slut efter en vecka på Kitas. Undrar hur detta kommer gå egentligen, haha XD Men det fixar väl sig på något sätt, antar jag iallafall :P

Skrittade två varv runt Torrebräcka och ett varv runt ängen. Red ett varv runt Torrebräcka själv och sedan mötte jag Sara H, så då tog jag ett varv till med henne ;) Sedan skrittade jag ett varv runt ängen med Emmie :) Han går ganksa bra på grus för at ha tappat en sko. Han kommer få en ny sko på söndag innan hoppträningen :)

Men nu ska jag nog gå och lägga mig XD är jätte trött. Behöver sova lite ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredags kväll! :D

Här har jag haft honom i ungefär 4 månader :)<3

Godis... tjockar mig alltid på fredagar XD
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0