Tapp sko -.-' + lite annat :P

Ringo har tappat en sko igen!!! Fast nu är det vänster fram istället för höger. Men man blir så himla trött på detta, man kan ju inte rida heller. Jag kan ju rida i paddocken, fast nu har det regnat jätte mycket så det är för djupt. Men, men vad ska man göra åt saken, det är bara att ringa hovslagaren och så får man vänta tills han kan komma ;)

Istället för att jag red Ringo, gick jag upp till hagarna med Fabian och tog bort lite staket som vi satt dit i sommras. Det staketet sk användas till att dela av Ringos hage bakom stallet, så att ena halvan får vila ;)
Fabian fick hjälpa mig med att bära tråd och stolp :) Han tyckte att det inte var speciellt kul ,men han fick iallafall motion.

Idag var det ju min första dag på Kitas :D Det var nervöst men det gick över fort ;) Träffade Madeleine på spårvagnen på vägen till skolan, hon visade mig vart jag skulle innan hon gick på lektion. Sedan fick jag massa hjälp av rektorn och till slut hamnade jag i min klass. Min första lektion där var matte och förstås skulle vi ha matteprov, haha XD aja, det fixade sig hoppas jag ;) Lärde känna lite folk i klassen och dom verkar trevliga :)
Schemat jag har är as gött!! :D  Nu ska jag göra lite matte och läsa lite kemi så man hänger med ;) Ha en trevlig kväll! :D

Fabian var inte sådär jätte nöjd med sitt arbete :P
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0