Sorry för mina dåliga uppdateringar!

Som jag sagt tidigare hinner jag tyvärr inte blogga så mycket några veckor framåt :( Har mycket läxor att göra och jag har ju inte till gång till någon dator under dagen ;) Men med en iPad som jag kommer få av skolan kommer göra dett mycket enklare :)
Idag blev det ingen riding, Ringo fick nämligen sin vaccinations spruta idag ;) Hann inte göra något med Fabian för att jag blev tvungen att åka in till gbg igen efter Ringo fått sprutan. Där inne köpte jag en miniräknare som tydligen bara fanns på ett ställe i hela göteborg -.-' Men man fick ju rabatt på den för att man går på Kitas och det är ju en bra grej, haha :P

Hoppas ni haft en bra dag :) inte lika hektiskt som min XD Bloggar kankse mer efter att jag har duschat ;)

Gulliga Tessan och Ringo <3<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0