Plugga....

Nu är jag hemma efter en riktigt go kväll med Emmie! :D<3 Hon åkte iväg på match tidigt i morse och då gick jag upp till stallet ;) Släppte ut hästarna och passade på att rida Ringo :) Red inte så länge eftersom han fick nya skor igår och sadeln har börjat lyfta sig utan padden. Så nu får jag börja använda padden i dressyren också.
Mamma rakade ju Ringo igår :D Han blev jättefin, min lilla älskling :) Fast nu ser man hur skitig han är, haha XD Så nu är det bara för mig att rykta som f*n ;P

Men nu ska jag sätta mig och plugga -.-' Gjorde ju så att jag skippade det i torsdags och flyttade till idag ;) Inte smart Sara, inte smart :P Aja det är bara att sätta sig och börja ;) Ha en fortsatt trevlig söndag :)


Nu är det bara Fabian kvar som behöver rakas också ;)<3
/Sara :D

Kommentarer
Postat av: emma

sööta fabian :,)<3

2011-09-25 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0