Liten skritt tur i blåst :P

När jag skulle ta in Ringo idag gick det inte alls bra. Han ville bara springa och leka XD Han var bara ledig en dag och har redan massor med energi över, helt hopplös, haha :P Så jag fick ta en lite skritt tur även att han är lite öm ;) Skrittade i kanten, då går han ok.
Efter det fixade jag allt i stallet åt alla hästar, tog in Fabian och Gunillas häst Tessan som gick kvar uppe i hagar. När jag gjort det hade jag lera precis över allt -.-'
Hösten är värst , skor åker av hela tiden, man har lera över allt, det blåser och regnar! Men det är ju bara att stå ut. Efter det kommer en fin vinter (hoppas jag), haha :P
Fabian fick ledigt idag efter hans arbete i hagen igår ;)

Hittade en bild från förra vintern :D<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0