Kvava värme -.-

Skrittade en tur på Fabian idag :) När jag kommit en bit är det någon som skuter med gevär i luften för att träna sin hund, Fabian blir inte så rädd men det blir ju ändå en chock för båda två. Men resten av skritt turen var jättehärlig :)

Sedan red jag dressyr i paddocken med Ringo ;) Han gick GRYMT bra :D Nu börjar den arbets villiga Ringo komma tillbaka :) Han har varit lite velig ett tag nu -.- Men nu verkar det som det vänt för honom :) Fast så är det ju för alla ;) man har ju sina dåliga och bra dagar.
Imon ska jag ju börja på Kitas :D det ska bli jätte spännande!! Det kommer säkert gå jättebra (hoppas jag). Jag ska vara där kl 9 och sedan får vi se hur länge jag är där ;) Sedan när skoldan är klar på Kitas ska jag tillbaka till Jensen och lämna böcker.
Hoppas ni haft en trevilg helg! :D

(Kan just nu inte lägga upp bilder -.- det dampar!!)
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0