Ingen röst kvar XD

Har nästan ingen röst kvar från igår alls :P Skrek och sjöng alldeles för mycket Sing Star XD Men jag är inte den enda både Emmie och Sara H hade knappt någon röst, haha :P Men Madde och Linn verkade klara sig ganska bra :)
Vi hade as roligt och höll igång ända till halv fyra :P Då gick vi och la oss, alla somna direkt, haha XD Fast Emmie och Madde somna lite under filmen också ;P

Får se hur det blir med ridnigen idag ;) Beror ju på hur Ringos hov är. Får hoppas att den är bättre :)
Men jag har även fysik till imon  som jag måste göra, as tråkigt men jag har ju pappa som kan hjälpa mig ;) Då går det mycket bättre :D

Här kommer lite bilder från igår ;)


Emmie och Sara H :)<3

Madde som konsentrerar fullt ut när hon sjunger :P<3

Sara H och Madde som kör för fulla muggar XD<3 

Linn och Emmie tycker något är jätte kul XD<3

Här konsentrerar man sig fullt ut Emmie :P<3

Jag och Emmie som sjunger  en låt med Britney Spears :D<3

Jag och Emmie sjunger, Linn funderar på något speciellt och lill syrran hämtar hörlurar :P<3

Hm... vi hade en full poppcorn skål och godis skål :P
Men det tog slut fort, haha vilka godis monster vi är XD<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0