Hallojsan :)

Nu kommer det nog bli såhär ett tag framöver att jag bara hinner blogga på kvällen ;) Har nämligen  inte tillgång till dator under dan. Men om några veckor kommer jag få en iPad från skolan! :D Överlycklig Sara, haha XD Men iallafall, då kommer jag nog hinna blogga mera ;)

Mamma har äntligen kommit hem och har fått tag på hovslagaren. Självklart ska han vara på semester, så på söndag kommer min tränare slå på en sko ;) Måste bara gå på jakt i hagen efter den -.- det kommer inte vara så kul.
Idag skrittde jag på ängen lite och travade lite föriktigt där det gick att trava på grusvägen ;) Har lite problem med ställen att rida på nu när han har tappat en sko. Men detta funkar väl också, han får ju röra på sig iallafall ;)

Ska hoppa in i duschen nu ;) men bloggar lite senare :) Föresten vilka mer än jag följer Idol?? :D




Pigg ponny :P<3   (Bild tagen av Malin Abrahamsson)
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0