Fotboll asså XD

Imon är det fotbolls cup på Heden med skolan :P Det är alla klasser mot varandra, och vi ska möta tre st olika 2:or. Jag kommer inte spela, utan jag kommer stå bredvid och heja på min klass!! :D Jag har ingen boll koll och jag är rädd för bollar :P Så det blir nog ingen bra kombo om jag ska spela, haha XD Vi ska ha färgen blått, så imorgon blir det blåa mjukisar med en blå hoodtröja ;)

Idag när jag red gick det väl sådär. Jag hade stödet i tygeln, men det blev aldrig något riktigt arbete. Det blåser ju storm, så hästen blev helt överpigg. Försökte få honom avslappnad, men det var hopplöst -.- Imon på kvällen ska jag åka till Clareberg och hoppträna ;)
Nästa heg ska jag åka på två dagars tävling till Laholm :) Då ska jag hoppa L:B+5 & L:A på lördagen och L:B & L:A på söndagen :D

Nu ska jag titta på Lyxfällan :) Ha en go kväll! ;)


Saknar sommaren!!<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0