Bytt skola XD

Nu så har man bytt skola från Jensen till Kitas! Hoppas det kommer bli bra ;) Dom ringde nämligen idag i skolan från gymnasieantagningen och sa att jag fått en plats på Kitas. Jag fick en timma på mig att bestämma mig. Jag panik ringe Madeleine som går där för att kolla hur hon tycker att det är där, sedan ringde jag pappa som är ute och seglar med några kompisar och mamma som är i Tyskland med amerikanarna XD Båda sa att jag skulle gå på magkänslan, då blir man lite smått sur men förstår endå att dom kan ju inte välja åt en ;) Smsade Lotta om vad hon tyckte och hon tyckte bättre om kitars ;) Jag drog massor av slutsatser, tillslut bestämde jag mig för att byta :) Så nu har jag bytt till Kitas och jag börjar där imon ;)

Idag när jag red gick Ringo sådär, han har börjat vela med formen i galoppen. Och det är riktigt störande -.- Men alla har sina dåliga dar ;)
Nu har jag käkat tacos och ska sätta mig framför tv med en stor påse godis!! :D<3


Mums!!<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0