Vann!! :D <3

Hemma från Varberg nu ;) Ringo var GRYMT duktig och fin!!! :D Han hoppade med mycket marginal över hindrena ;) Vi båda var super taggade efter att ha fått väntat i typ 3 timmar. Varberg hade problem med equipe, så vi åkte lite för tidigt :P Men det gick ju i alla fall jättebra :D
Hoppade bara 110 klassen och det var bara jag och en till som var dubbelnollor!! Så nu har jag och Ringo fått våran första dubbelnolla i L:A :D
Mamma filmade med min mobil för att hon glömde kameran :P Så filmen är värdelös, man ser knappt inget. Så får se om jag lägger upp den eller inte ;) Men nu ska jag gå och lägga mig. Är jätte trött och imon är det ju skola. Sov gott!! <3

Ringo älsklingen! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0