Tillbaka från Laholm! :D

Ringo har varit GRYM! :D Igår hoppade jag L:B+5 och L:A. I L:B gick vi felfritt och kom precis utanför placering ;) I L:A gick jag felfritt i grunden, men fick ett ett stopp och ett pet i omhoppningen. Jag red inte så bra och var inte med i svängen till det första hindret i omhoppningen. Idag i L:B gick vi felfritt och kom 3:a! :D Det var den bästa rundan under hela helgen ;) Sedan hoppade vi våran tredje L:A tillsammans, båda var lite trötta så vi petade ett hinder, men han var jätte duktig endå!  Hela helgen har varit jätterolig :D Min bästa kompis Madeleine var med som skötare ;) Hon brukar vara det och hon är bäst att ha med!!! :D Alltid lika kul och bra att ha med henne :)

Här kommer alla filmerna från helgen ;)

Första rundan, L:B+5


Andra rundan, L:A


Tredje rundan, L:B


Fjärde rundan, L:A

/Sara :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh så fina ni är! Säg till om du vill ha några tips:) kan förhoppningsvis hjälpa till lite! Kram

2011-10-02 @ 21:52:35
URL: http://Nathaliepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0