Pluggat, shoppat och ridit :)

Har inte bloggat något idag för att jag glömde av i morse och nu senare på dagen har både datorn och Ipaden dampat -.-' Tekninken ville inte vara på min sida idag... ;P

I morse börjde jag med att plugga fysik. Läraren är ju tvungen att ge läxa  över helgen -.- Men vid lunch åkte jag och Emmie in till gbg och shoppade lite :D Jag köpte två tröjor och ett par knästrumpor från Ginatricot :)
När vi kom hem där ifrån gick jag till stallet och red Ringo. Blev ett dressyr pass i paddocken  ;) Han gock super bra, fick verkligen stödet i tyglarna och han lyssnade på mig :D Imorgon blir det hoppträning för Christer på CRK :)
Men nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig ;) är jätte trött, haha XD man blir det när man går upp tidigt varje vardag.




Jätte mysig stickad tröja :)<3

Tunn poloaktig tröja ;)<3

Mysiga knästrumpor :)<3
Allt köpt på Ginatricot ;)
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0