Hej Bloggen! :D

Jag har haft problem med Ipaden idag tyvärr :( Blogg appen har inte fungerat pga att jag behövde uppdatera Ipaden ;) Så där för har jag inte bloggat för en nu :)
Idag var det en vanlig skoldag , fast det var skolfotto också -.- Har alldeles för lång lugg just nu så man ser knappt mina ögon på korten, haha XD  Men det funkar väl också. Ska klippa mig imorgon förstås, sådär perfekt efter skolfottot :P Efter skolan åkte jag hem och uppdaterade Ipaden ;) Så nu ska det fungera igen.
Åkte ner till stallet lite senare och red dressyr i paddocken. Ringo blir bara bättre och bättre :D Idag var han lugn och gick i form i alla gångarter!! :D Kunde till och med göra skenkelvikning i galopp utan att han skenade iväg ;)
Nu ska jag kolla igenom matten inför matteprovet imon och ska snart gå och lägga mig ;)
(Funkar inte att ladda upp bilder -.- allt pajar för mig just nu känns det som)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0