Fått hjälp av Lotta :)

Pluggade fysik morgonen idag igen -.- Fattade inget först, men sedan fick jag hjälp av en kompis Lotta som gått ut gymnasiet ;) Hon förklarade jättebra! :D Så nu är faktiskt fysik lite roligt :P
Sedan gick jag till stallet och åkte till CRK. Där hopptränade jag för Christer och det gick toppen!! :D Ringo var super fin och jag satt stilla och red ordentligt :D Allt börjar äntligen falla på plats både i ridningen och i skolan ;) Det är jätte skönt. Jag märker att jag börjar bli lugnare och är inte lika trött längre :) Så det gåt bra uppåt för mig! :D
Men nu ska jag duscha både mig och katten, haha XD Katten är väldigt skitig och luktar blää :P

Min fina katt Simba :)<3
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0