Bussar asså...

Blir så trött på alla bussar och tåg. Ibland kommer dom inte, de är försenade och tar bara en massa omvägar -.-' Så detta gör att jag kan komma försent till lektionerna eller missa andra bussar! Orkar inte med dom :@
Men nu är jag hemma i alla fall och ska snart börja plugga ;) Fast innan det måste jag äta lunch, har inte gjort det än :P
Stallet åker jag ner till när mamma vaknat. Blir nog lite dressyr i paddocken med lösgörande arbete ;) Ringo lär nog vara pigg så jag kommer få mycket att göra :P

Just det!! Här kommer bilden från i söndags också ;) Mamma glömde av att filma sista hindret i omhoppningen och det är filmat med min mobil, så det är ur usel kvalitet ;P  Man kan ser bättre om man har stor bild när man tittar :)
Min ridning är inte den bästa, bara så ni vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0