Varva ner och göra läxa ;)

Nu är jag äntligen hemma och ska inte åka någon stans nu för än imon till skolan :P Sitter och tittar på världscuphoppningen och ska göra läxa ;) Blir att lära sig 23 tyska glosor och förbereda sig för en engelska recension om en bok till imon. Boken heter Wives and Sister och är inget att rekomendera, den är bara rörig och blir lång tråkig ;)
Blev en ridtur på grusvägen ändå :P När jag skulle rida till paddocken höll den på att bli harvad så jag orkade inte vänta på ett den skulle bli klar XD Vilket tålamod jag har :P Men han gick toppen på vägen iallafall och han håller sig lika fin i dressyren ;)
Ska fortsätta kolla på hoppningen nu och göra läxan :) Ha det gött! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0