Tävlingarna av klarade :)

Nu är jag hemma efter fyra dagars tävling i Borås!!! :D Har en grym ponny som verkligen gör allt för mig!!<3
I torsdags fick vi en fin noll runda på 110 :)
Fredags rev vi ett hinder pga Ringo var i obalans för han hade korsgalopp, men den rundan var grymt bra annars!!:D Då hoppade vi 110 ;)
Igår hoppade vi 115 och vi fick två rivningar för att jag slarvade, men Ringo var jättefin ;)
Idag då blev det ingen lyckad dag :( jag kom 26 så jag kom aldrig till finalen ;) Det var 20 som kom dit så jag är nöjd med hur bra jag kom :)Så jag hoppade 110 och jag red som en kratta. Bara drev och tog aldrig tillbaka! Är jätte besviken på mig själv. Vi fick två rivningar, men det är ju inte så konstigt efter som jag red så dåligt!! Ringo var jätteduktig och jag fattar inte att han inte stannade på vissa hinder. Men han är ju så snäll min älskling!!!<3

Men om man slår ihop helgen har den varit väldigt lärorik och rolig ;) Det är ju andra gången jag hoppar en nationell tävling och detta är ju också ett stort meeting. Det var danskar där till och med! :) Så jag är jätte nöjd och är redan taggad tills på lördag då jag ska åka till Alingsås och hoppa 100 och 110 :) Då SKA jag rida ordentligt!!!
Vet inte riktigt hur det blev med alla filmerna XD Får se om det kommer ut någon ;)
Bild från Laholm ;) Får se om Borås lägger ut några bilder från helgen :)


Kommentarer
Postat av: Malou

Kul att det gick så bra! :D

2011-11-07 @ 19:09:01
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0