Svar på en fråga :)

Det var någon som undrarde om jag kunde berätta lite om min förra C-ponny Lilleman :) Och det är ju självklart att jag kan göra ;)

Jag köpte honom i slutet av november 2005. Jag var 10 år och Lilleman 9 år. Lilleman är ett smeknamn för hans riktiga namn Sir Duke. Han fick smeknamnet Lilleman för att han var det minsta fölet den sommaren på stuteriet ;) Jag lärde mig nästan allt på honom. Jag hade ju gått rid skola innna och ridit in Fabian. Men Lilleman lärde mig ännu mer och speciellt på tävlingarna :) Vi hade 4 underbara år tillsammans då vi gick upp från att hoppa cleraunder på 50 cm till att hoppa 100 (L:A) på nationell nivå. Vi fick sammanlagt 42 rostetter utav att ungefär tävlat i ca 3 år. varav flest var vinster som var 14 st :D
Lilleman är världes snällaste ponny som gör allt för sin ryttare. Han skulle aldrig vara dum på något sätt bara för att. Tyvärr växte man ju ur denna underbara ponny och blev tvungen att sälja honom för två år sedan nästan exakt :( Men vi hittade ett toppen hem åt honom uppe i stockholm hos en liten tjej :D När hon prov red honom såg man att de trivdes jättebra tillsammans så det var ett lätt beslut att låta dem köpa honom ;)

Här kommer lite bilder och filmer på oss :D




söötnosen <3


Vi vann i Alleby :)<3



Vi kom trea i Fjärrås :) <3


<3<3<3

Våran första L:B :) Vi kom trea :D<3


Våran sista ute tävling tror jag ;) Vi vann L:B :D<3


Vi blir avbrutna mitt i omhoppningen pga att dommaren tror att vi var ett
ungponny ekipage ;) Så jag fick starta om omhoppningen :) Men vi kom tvåa
iallafall :D<3 (om starten till omhoppningen finns inte)


En film från en till L:B i Lilla Edet ;) Vi kom trea tror jag :)
(ursäkta min ridstil XD Jag red inte så bra då ;P)

Detta var då om mig och Lilleman ;) Ställ gärna fler frågor om ni undrar något :) Jag svarar gärna ;) Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0