Ramlat av Ringo nu oxå XD

Jaha då har man gjort den med ;) ramlat av Ringo. Jag har ju ridit in Fabian så jag har ju flugit av typ 1000 gånger innan, men nu är ju hästen lite högre :P
Det var nämligen så att Ringo blev rädd för en hö hög och skenade iväg. Jag och sadeln hamnar på sidan och då börjar Ringo bocka. Jag fattar att jag snart kommer hamna under hästen och släpper taget. Efter det är allt lite blurrigt men båda mår bra ;) Jag är kanske lite skärrad men så är det :P Jag har ju inte ramlat av en häst på ett tag ;) men så kan det gå.
Nu ska jag ta det lugnt och kolla på Grey's Anatomy :D Ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Malou

Hoppsan! :o Hoppas det gick bra med er! <3

2011-11-24 @ 06:54:44
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0