Piggelin :)

Tog en ridtur på vägen idag för att de har blivit tre hårda dressyr pass i paddocken de tre senaste dagarna ;) Han var jättepigg och tyckte allt var läskigt, haha XD knas ponnyn som han är :P  Så imon ska jag nog hoppa lite studds i paddocken ;) Får väl hoppas att det fryser på nu och att snön kommer så man kan rida på ängarna! :D Tycker det är så mysigt ;)<3
Blev en riktig slapp dag för mig idag och det kan man verkligen säga att jag behövde ;) Så du ska jag fortsätta lata mig och glo på lite tv tror jag! ;P <3 Ha det gött! :)

Vill ha snö!! :D Fast mer än detta då ;)

Såhär ska det vara!!! :D<3


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: mitt stall är ganska nära vägen till ytterby du vet men eftersom jag aldrig varit med om att Deddan smitit från hagen så väljer jag att inte ha grimma men jag förstår ditt tänk :) <3

2011-11-19 @ 20:48:08
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0