Jättetrött -.-

Blev en väldigt låång skoldag idag. Har varit jättetrött och haft ingen ork till något :( Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt ;) Åkte direkt till stallet efter skolan för att Ringo och Fabian fick nya framskor :) Så nu har dom ny klippta hovar och nya skor :D Får vi hoppas på att de sitter kvar nu tills nästa gång ;) Orkar inte med tappskor -.-'
Men nu ska jag plugga engelska och sedan gå och lägga mig ;) När jag går och lägger mig tar jag med mig datorn och ska få till det där med headern nu!! Blir GALEN :@ Fattar ju inte hur man fixar till det rätt -.- Såå störande...
Det ska bli fixat denna gång, slipper ni bara se den där fula rosa saken :P Men nu blir det plugg,plugg och ännu mer plugg...

Önskar att man var katt ibland så man kan sova hela dagarna :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0