Duktig lilla syster :D

Hon och hennes klass hade gjort en jättebra teater om Gustav Vasa! :) Var jätterolig och intressant ;) Hon går i sexan och då var de extra grymma, för den teatern var GRYM! :D
Innan teatern var jag i stallet och red Ringo en sväng i paddocken :) Han gick fint och avslappnat ;) Jag testade pullermangrimma på honom idag för att se vad han sa med en sådan. Det var ingen skillnad i dressyren så nu ska jag testa när jag hoppar och om det blir någon skillnad där ;)
Nu ska jag göra klart engelskan och sedan ska jag gå och lägga mig :) ha det gött och sov gott! :)

Syrran spelade bonde och hovdam :)
(väldigt dålig, men glömde att ta fler bilder än denna XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0