Dressyr lektion :)

Red dressyr lektion för Gunilla idag :) Det gick jättebra!!! :D Ringo var grymt fin och jag fick rida lite ordentligt XD Är väldigt ofta lat på hästryggen, men det är något jag måste ändra på nu när han börjar gå så bra ;)
Nu sitter jag och pluggar -.- eller skriver på en svenska uppsats. Har skriv kramp så det går lite trögt :P Blir väl bättre om en stund hoppas jag ;)
Var på JC efter skolan och provade en kofta som jag ska ha på julafton till en klänning min mormor köpt ;) Hon skulle även köpt koftan men den fanns inte i rätt storlek i O-hanmn :) Så fick gå och köpa den här i gbg istället. Min mormor har bättre smak än min mamma och hon köper mycket snygga kläder till mig :D Det kan man inte tro, haha XD
Men ha det gött! :)
Ponnyn har kapacitet ;) Kortet är ifrån julklappshoppningen förra året :) Hoppade då 1m ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0