Denna dag:P

Har inte hunnit eller orkat blogga idag. Gick upp halv elva med mina kompisar som sov över efter Halloween festen och vi glodde på tv till kl ett :) När de åkte hem då så gick jag ner till stallet och red. När jag ridit åkte jag till tandläkaren och gjorde en rutin kontroll ;) Efter det åkte jag tillbaka till stallet och tog in hästarna m.m. Nu har jag ätit och sjungit lite Sing Star med familjen :) Ska fortsätta glo på tv och tagga inför imon ;)
Imon blir det en warm up class i Borås som är en början på Änglahoppet som är de kommande fyra dagarna :) Då blir det L:A imon, på fredag L:A, på lördag L:A+5 och sedan får vi se om jag kommer till finalen som är i Mvs B :) Men om jag kommer till finalen måste jag ha gått nolla i de andra klasserna så jag får hoppa finalen ;) Man måste ha tre nollor i L:A för att få hoppa Mvs B :)
Men nu ska jag lata mig! :P ha det gött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0