Att använda huvudet XD

Haha känns lite knäppt men varje gång jag anstränger hjärnan i skolan eller hemma får jag huvudvärk XD är hel knäppt :P Jag har varit och kollat synen så jag inte behöver glasögon och det behöver jag inte ;) Så vi får se om det blir bättre annars vet jag inte vad jag ska göra XD jag är ju lite knäpp, så det löser väl sig :P
Red ett dressyr pass idag igen, idag tränade jag honom på att vara kvar i formen ;) men det är inte alltid så lätt. Han springer gärna ifrån arbetet eller drar bokstavligt talat upp huvudet :P Så det är ju lite jobbigt att rida till honom, men det fixar sig väl snart också ;) han behöver nog lite mer tid.
Nu ska jag lägga mig i sängen och skriva svenska ;) Har en uppsats som måste göras -.-
Men ha det gött! :)

Såhär ser Ringo ut när han kommer in från hagen XD han ska alltid hitta någon ler pöl ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0