Kort info om mig :)

Jag är en glad 15 årig tjej som bor ute i lilla Kärna(ligger utanför Kungälv). Jag bor med  min mamma Linda, pappa Emanuel och lilla syster Sandra. Har två hästar och en katt. Hästarna är mitt liv och jag har ridit sedan jag kunde sitta själv :) Jag tävlar för Clarebergs rk och har även ridit lektion där ;) Min katt heter Simba och är 7 år, han är helt svart och är underbar :) Ringo har jag skrivit om, men jag har en shettis också. Han heter Fabian och är 13 år. Fabian fick jag när jag var 2 ½ år gammal och han var ju då bara någon vecka! :) Så Fabian har jag ridit in och ska nu köra in denna sommar :) Om ni undrar något mer är det bara att fråga ;)

Lilla Fabian <3
Lilla Fabian<3
Simba<3
Simba<3

En failad bild på mig XD
En liten failad bild på mig XD
/Sara :D

Kommentarer
Postat av: David

NICE bilder;)

2011-06-27 @ 23:58:39
Postat av: David

HÄST!! Jag vet vart din brevlåda bor

2011-06-28 @ 00:19:56
Postat av: David

srry dålig komentar:\

2011-06-28 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0