Trötter...*gäsp*

Är riktigt trött. Har haft svårt hela kvällen att konsentrera mig på matten -.- inte bra alls! Så nu ska jag gör iordning mig för sängen och sedan blir det att läsa matte!! Orkar inte räkna så då får jag läsa oh hoppas på att jag lär mig något ;)
Känner att jag har varit helt slut det senaste halv året. Efter jag bytte gymnasium från Jensen till Kitas har jag varit jättetrött! Bytet tog riktigt hårt på mig. Bara efter tre veckor hade Kitas kommit så mycket längre än Jensen.  Så det blev mycket för mig på samma gång :-/ Ta igen det jag missat, lära känna en helt ny klass och hinna med allt som har med mina älskade hästar att göra! Så nu på jul lovet ska jag SOVA!!!! Sedan när skolan börjar blir det nya tag för min del ;) Det gäller att absolut ALDRIG ge upp! Men nu sängen ;) Ha det gött och sov gott! :)

Såhär är jag just nu ;P

Som trötter i Snövit och de sju dvärgarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0