Tjoo! :D

Hahaha vaknade för en timma sedan x) Så nu har jag slutat lata mig framför tv och ska ta något att äta ;) Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar väl på något :D Kanske ska danca och sjunga lite ;) Får väl se :)

Youtube har tydligen problem med att man ska kunna ladda upp filmer och jag vet inte hur man lägger ut filmer här på bloggen utan att de är laggda på youtube också -.- Så tyvärr får ni vänta på filmen från julklappshoppningen :( Men jag tror ni klarar er eller? :)

Kommer börja fixa på en ny header snart ;) Julen är ju snart över tyvärr :( Men man har ju Nyår att se fram emot! :D Ha de gött! :)

Jag i höstas när jag hade tjejerna hos mig & vi sjöng för fulla halsar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0