Tillbaka! :D

Nu är jag äntligen tillbak! ;D Det har faktiskt hänt mycket på dessa dagar jag vart borta. En grej som hände var att Ringo gick inte igenom veterinär besiktningen när vi kom fram till Grevagården i onsdags :( Så det var bara att åka hem torsdag morgon :'( Så nu får han jul vila i tre veckor och sedan är vi igång igen ;) Denna vila passar honom nog väldigt bra endå. Så jag kommer ha en piggelin i stallet! :)
Att han fick denna inflammationen tog ganska hårt på mig :( Jag har redan det jobbigt i skolan och nu komm detta då som en till skäft smäll. Fast nu vet jag vad det är med honom, så det har bara blivit bättre under dagen för mig ;) Som jag sagt till mig själv under tiden är att det som inte tar livet av dig gör dig starkare!! :D

Men även katten är skadad och fick bli opererad i fredags. Fast det gick bra och nu går han runt med en stor tratt och ett drän på tassen ;(  Han ser lite rolig ut, haha lilla gubben :P Han fick nämligen in något vid klon och sedan blev det en böld. Som gjorde att tillslut slutade gå på tassen :( Men nu är han mycket bättre och går på tassen!! :D Han är bara väldigt sur på oss om att han inte får gå ut, haha :P

Fabian mår bra i alla fall! :D Peppar peppar ;) Men nu blir det för mig att plugga matte ;) Har matte termins prov på onsdag som jag gärna vill bli godkännd på! :P Ha det gött! :)

Ringo <3

Fabian <3


Simba <3


Simbas tass ;)





Kommentarer
Postat av: emma

sötaaaa :D:D<3

2011-12-12 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0