Tank spridda lilla jag! XD

Har ju totalt glömt av att visa vad jag köpte inne i gbg med Madde i onsdags ;) Så här visar jag bilder på det, blev inte mycket alls. Fanns faktiskt nästan inget snyggt på rean :(

Svarta pumps från Åhléns


Smyckes träd från Åhléns


Linne med kedja runt armen från Ginatricot (fanns på rean)


Såhär ser det ut runt armen, kommer ha detta linne på nyår ;)


Parfym Björn Borg Love All från Åhléns


Så det var det lille jag köpte ;) Nu blir det att fixa inlägget som är om vad jag och Ringo gjort i tävlingsväg iår :) Kommer nog inte kunna fixa film från alla tävlingar eftersom Youtube fortfarande inte gör som jag vill -.-' Men ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0