Ringo vit! :D

Nu är han ääntligen lite vitare än förut :P Spolade honom på CRK idag efter jag ridit ett dressyr pass, som btw gick toppen! :D För jag åker direkt till Grevagården efter skolan imon ;) Så allt är fixat och klart i stallet och Ringo är VIT! Andvände ett nytt schampoo som heter något :P Kommer inte ihåg just nu, men ska ta reda på det ;)

Så jag kommer åka imon och kommer komma hem lördag ;) Jag kommer hoppa fyra klasser, L:B & L:A på torsdagen och en L:A på fredag och lördag :) Ipaden kommer hänga med, så om jag hittar internet kommer jag blogg! ;) Annars blir det ingen bloggning för än på lördag. Förhoppningsvis blir det blogging redan imon, det märker vi! :D
Men nu ska jag packa allt här hemma och duscha ;) Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0