Ringo bildbomb :D

Här kommer bildbomben på Ringo ;) Han har förändrats jätte mycket i kroppen och ser faktiskt väldigt mycket annorlunda ut. Tycker jag :) Så här kommer jag visa bilder och filmer på oss under våra två åt tillsammans! :D<3

2009 november
Filmen på Ringo när jag provred honom :)


2010
Våren:)
Här är han iording gjord inför vår första tävlig :)


När vi är och tävlar i Troya, Mars



Sommaren :)
Man ser att han inte är så musklad. Kunde inte rida så mycket det året pga han hade spänningar i hela kroppen.



Hösten :)



2011
Våren :)


Sommaren :)
Nu ser man att han börjar få muskler ;)

Våran första L:A :) Fick bara ett pet ;)

Filmen ;) Inte så bra kvalité, filmad med mobil :P

Första metinget, Laholm :) Två felfria rundor i 100 och en runda med 4 och en med 8 på 110 :) Var våran 2 och 3 L:A

En film därifrån :) Ridningen är inte den bästa här -.-

Hösten :)
Inte så bra bild men nu ser man at han har blivit mer musklad ;)

Tävlingen i Varberg som vi Vann! :D Om man kollar på min ridning och
hur Ringo hoppar så har mycket förändrats ;)


Tyvärr glömde jag kameran till Borås :( Det gick ju så bra där! :D Men jag kommer få fler sådanna rundor ;) (Hoppas jag :P)
Hoppas att det var roligt att kolla på! :D Har ni frågor om något fråga på! ;) Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0