Red Fabian :D

Red fabian idag när jag åkte till stallet ;) Mamma ledde Ringo och jag satt upp på Fabian barbacka. Länge sedan jag satt på honom :D
Stannade ju kvar i gbg och köpte julklappar och fikade med Madde :) Vi hade det jätte mysigt och bytte julklappar också <3 Jag fick ett jätte fint armband :D Shit snyggt, så det ska jag ha på jul afton! ;D Madde gav jag ett bodylotion kitt från The Body shop :) Hon verkade vara jätte glad över den :D
Efter det hämtade pappa mig och vi åkte till Landvetter och hämtade farmor och farfar ;)
Så min dag har varit fullproppad som vanligt :P Nu har jag bara tre dagar kvar i skolan sedan är det JULLOV!!! :D
Så skönt det ska bli att få SOVA! Är ju hur trött som helst ;P Men det kommer jag inte få göra för en på söndag. För på fredag ska jag vara med på julklappashoppning på CRK ;) Kommer få rida en ridskole häst då. Sedan poå lördag kommer jag få gå upp i tid så jag hinner gör a allt i stallet och fixa mig inför julafton ;) Ha det gött! :)

Deta är det snygga armbandet! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tycker du om frågan om säkerhetsvästar, ska man använda den trots att man inte behöver??

2011-12-19 @ 21:12:41
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0