Lucia idag jue! :D

Det är ju Lucia idag! :) Hörde göteborgs Lucia kör på radion i morse när pappa körde mig till bussen och de lät väldigt bra ;) Man fick en väldigt go jul känsla, men när man gick ur bilen försvann den :( Det har ju varit ett sådant regn och blås väder hela dagen, det har gjort att det bara känns som oktober -.-'
MEN när man kom hem hade mammat bakat lussekatter!! :D Så då var känslan tillbaka! <3 Får hoppas att det blir kallt nästa vecka som SMHI sagt. Så får vi kanske lite snö! :D Tycker att det inte blir det samma utan lite snö på julafton ;)
Så för att hålla jul stämningen uppe hela dagen har jag haft tomteluva på mig!! :D Jätte mysigt <3 Men nu blir det mer matte plugg -.- Ha det gött! :)

Så jag hade på mig tomteluvan, mysig grå kofta
med mysiga grå knä strumpor! :) Mysigt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0