Lagar mat :)

Nu lagar jag mat till mig och syrran :P Blir något som är så komplicerat som potatis och korv XD
Kom precis från stallet och gjort allt där ;) Tog även en ridtur i paddocken. Ringo gick så himla fint som jag hoppades på :D
Släppte ut hästarna en stund då jag mockade ;) Men jag kom inte så långt till en början för att Tessan var lite så där över pigg och började dumma sig :P Men det gick ju bra tillslut iallafall ;) Alla hästarna blir ju sådana i detta blåsiga väder -.- Inget kul...
Men nu blir det matlagning och sedan läxor -.- bara en stund det är ju trots allt lördag :D Ha det gött! :)
En av de tre söta kattungarna som är hemma hos Emmie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0