Jaha, flugat av Fabian igen :P

Kan man lägga till en avramlig till i listan XD Haha dom är ju redan typ tusen redan men men :P Har ju haft honom hela mitt liv och ridit in honom, så det innbär ju flera avramligar per dag x) Men jag hade en riktig trevlig ridtur till paddocken med Vilma annars :) Bara det att Sara red där med Pitou och Fabian blev hingstig. Så när han väl slängt av mig sprang han till henne och skulle pussa på henne XD Han är ju för söt, men det gick lite till över drift. Han gick till slut och pep direkt hon red förbi x) Men han är som han är :P

Innan dess hade jag ju julbord med klassen efter skolan :D det var riktigt trevligt och myysigt <3 Vi fick smellkarammeller som är en Brittisk julsed också :P I dom låg det en liten leksak, en dålig vits och en kunga krona i pappaer XD Men det var riktigt kul :)

Nu ska jag SLAPPA har ingen läxa att göra!! :D riktigt glad Sara här!!!! Så ha det gött! :)

Jag på julbordet XD
Fick ett stort plast gem som leksak :P
Men den hamnade på min näsa istället x)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja överdrift kan man verkligen säga xD



haha söt bild :)<3

2011-12-22 @ 21:06:02
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0