Hemma :)

Nu är jag hemma efter ett riktikt jobbigt matte termins prov -.- gick ok för att vara mig i alla fall ;) provet börja åtta och jag va klar efter två timmar. Så jag åkte hem en timma efter det. Stannade kvar en stund och pratade med Madde  och gick sedan lite på stan med två kompisar medans jag väntade på tåget :)<3 När jag kom till kärna fick jag gå till syrrans skola och hämta min nyckel :P Hon hade nämligen både min och hennes.  Sedan fick jag gå de låånga tre kilometrarna hem, haha XD 
Nu blir det till att fixa bok redovisningen till imon och lite engelska om jag orkar ;) Är fortfarande jätte trött -.- Mitt huvud tror jag aldrig har varit så trött som det är nu. Så de är bra att det är sista veckan nästa vecka ;)


Boken jag troligtvis ska redovisa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0