Hemma från lyckad kväll på Liseberg :D

Hade det riktigt trevligt på Liseberg :) Som en bnus på det vann vi massor!!! :D Två stjärn vinster, två daim påsar, en twist påse, en paradis, en chips påse, en låda juleskum och en påse juleskum!!!!!!!! Helt galet vad vi vann!!! :D

Badade ju med klassen på idrotten ;) Simmade 800 m. Var jobbigt men det behövdes :P Efter det gick vi till hopptornen som är på vallhallabadet. Ett antal killar fegade ur och vågade inte hoppa, men vi var några tjejer och ett få tal killar som hoppade från TIO meter! Jätte läskigt ju!! Jag är även JÄTTE höjd rädd så jag höll på att svimma, hah XD Men jag hoppade ;) Kommer komma film bevis ;P

Nu ska jag hoppa i säng och sova! Är jätte trött efter denna lyckade dagen :D Ha det gött och sov gott! :) <3

Bilder från Liseberg ikväll:

Jag vann första vinsten för kvällen! :D


Pappa skulle ta kort på mig och trädet :P


Jag och mama som hoppas på vinst! och vi vann! :D


Här är alla vinsterna!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0