hemma :)

Är nu då hemma efter att ha varit i stallet med Emmie och fixat allt där ;) Vi tog även en skritt/gå tur med hästarna. Jag gick med Ringo och hon red Etna :) Det var riktigt mysigt när vi gick där under stjärnklarhimmel <3 Så vi har haft en riktikgt go dag tillsammans ;)

Imon ska jag till gbg och shoppa med Madde :D Ska försöka hitta något snyggt nu under mellendagsrean ;) Fick ju present kort på Åhléns som jag tänkte använda :) Sedan på kvällen ska Emmie troligtvis sova över.
Kommer ha en dag då det bara blir att umgås med mina närmsta bästa vänner <3 Myys! :)

Nu blir det mat och sedan tv :P Får hoppas att det går något bra program eller film ;) Ha det gött! :)

Jag och Madde förra sommaren på komfan :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0